Drodzy czytelnicy bloga "Z szachami przez życie"


Minęły już 4 miesiące odkąd uruchomiłem mój blog szachowy. W tym czasie ilość opublikowanych postów przekroczyła liczbę 50. Przyznam, że nie spodziewałem się, że w tak krótkim czasie liczba odwiedzin osiągnie 1500 - tym bardziej, że blog nie jest w zasadzie reklamowany. To bardzo miłe, postaram się aby warto było do mnie zaglądać. 

W związku z tym, że zebrałem kilka doświadczeń w prowadzeniu bloga od 6 września wprowadzam kilka zmian:

  • nie będę już zamieszczał programów i komunikatów na darmowym serwerze. Niestety ma on za małą pojemność i pliki zajęły już 95% możliwego miejsca. Odtąd zamieszczam to wszystko na darmowym serwerze hotfile. Pobieranie tam jest darmowe i szybkie (a ponadto proste)
  • Wprowadzam kalendarz turniejowy, gdzie będę zamieszczał zbliżające się wydarzenia szachowe. Robię tak z uwagi, na zbyt dużą liczbę nadsyłanych do mnie komunikatów. Trochę zapychają one bloga, a tak dostęp do danych o turniejach będzie szybszy i bardziej czytelny. Oczywiście pozwalam sobie na prywatę - nadal na blogu bezpośrednio będą informacje o turniejach na Pomorzu.
  • Zamieściłem ankietę o potrzebie (lub jej braku) prowadzenia szkoły szachowej z zadaniami i potrzebnymi informacjami. Zachęcam do głosowania, bo na razie ilość oddanych głosów nie zachęca -:)

Z szachowym pozdrowieniem. J.S.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Debiuty dla atakującego zawodnika: Gambit Peruwiański

Houdini 3 gra naprawdę dobrze !