Nowy współpracownik mojego bloga - Tedi

Tedi, czyli po prostu Tadek ma praktycznie dostęp do wszystkich silników i programów szachowych. Grywa w turniejach IECG i ICCF (ma około 2200).
Sam zadeklarował pomoc i obiecał od czasu do czasu podrzucić swoją recenzję i pomóc w testach.

Ponieważ obecnie więcej przebywa w Niemczech (jeździ tam do pracy) - pożyczyłem mu mój stary komputer, na którym podczas pobytu w Polsce będzie testował silniki.
Właśnie od wczoraj Tadek puścił kolejny turniej silników (jakby 2 liga) granej tempem klasycznym - 90' + 15".
Grają Tactico, DeepSaros 3.2, Fire 2.2, Strelka 5.5, Hiarcs 2011 WCSC i Komodo 5.
Jeszcze dzisiaj Tedi podeśle mi partie pierwszego koła - jak nie będzie za późno to jeszcze dziś zamieszczę relację.

Komentarze

  1. Będzie Pan robił testy z Houdini 3 ? W testach publikowanych na forach zagranicznych robi furorę.

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, ale na razie nie mam legalnej wersji. Może właśnie kolega Tadek coś wymyśli -:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Popularne posty z tego bloga

Debiuty dla atakującego zawodnika: Gambit Peruwiański

Houdini 3 gra naprawdę dobrze !