Nowy silnik SuperGM - pokonał Houdini 15 do 1 !!!

Wczoraj wieczorem na jednym z rosyjskich forum o programach szachowych zaprezentowano nowy silnik SuperGM.
Dzisiejsze testy pokazały, że jest on niesamowity :

Pokonał silnik Houdini 1.5a !!!

Klęska dotychczasowego lidera list rankingowych.
W komentarzach mówi się, że projekt SuperGM - to praca Moskiewskiego Instytutu Nauk Stosowanych, a konkretnie jednego z młodych profesorów informatyki Ivana Gatesajewicza, geniusza, który tytuł profesora uzyskał w wieku zaledwie 25 lat !

Komentarze

  1. No no dalem sie nabrac ,osobiscie sam jestem programisto i pracuje nad swojim projektem engine.Engine moj bedzie zaskoczeniem dla polskich
    programistow wlasnie w ten sposob!!!...pozdrawiam...
    ...ajajup...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest niesamowite,że taki wysoki poziom można osiągnąć .

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy żart, to ten najbardziej prawdopodobny. Cieszę się, że udało mi się kogoś nabrać !

    OdpowiedzUsuń
  4. PRZYDAŁBY SIE KTOS TAKI SRY ZA CLAPS LOCK

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest żart.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziendobry mam na imię magda i mam prosbe do kogos:(chodzi mi o to ze jak gram z kims silnikiem szachowym na inne silniki to wszystko przegrywam niewiem czemu i wszystcy sie z tego smieją,a ja gram igooritem zauwazyłam ze wyszedł nowy silnik teraz jakis i czy moge liczyc na pomoc jakj pobrac taki bardzo dobry silnik szachowy>??bo za bardzo nie umiem eh:(prosze o to moj nr gadu gadu 24622593 jeszcze raz bardzo prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy jest silnik Houdini 1.05a oraz Tactico 0.1. Oba silniki są do pobrania w ramce po prawej stronie bloga pod nagłówkiem: Pobierz silniki szachowe (Download chess engines).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Popularne posty z tego bloga

Debiuty dla atakującego zawodnika: Gambit Peruwiański

Houdini 3 gra naprawdę dobrze !