Fritz 13 - odszczekuję poprzednie wyniki - nie jest taki mocny

Jestem na siebie zły. Ktoś podesłał mi silnik Fritz 13UCI a ja bezkrytycznie i bez sprawdzenia poddałem go testom i zamieściłem pierwsze wyniki. Niby stary wróbel a dałem się wziąć na plewy ...

Dlatego odszczekuję poprzednie świetne wyniki Fritza 13. Podesłany silnik to fake (podrasowany Houdini 1.3).

Dziś zamieszczam wyniki prawdziwego silnika. Na razie mało partii - ale chodziło mi o szybkie dementi aby ktoś pod wpływem moich wpisów nie rzucił się do sklepów kupić tego Fritza.

2011.11.16 Mecz Fritz 13 - Houdini 1.5a
Windows XP, 32bit


M Engines Score 1234567890
1 Houdini 1.5a w32 7.5 / 10 ½101110111
2 Fritz 13 2.5 / 10 ½010001000
(Tabela utworzona przy pomocy programu Scid vs. PC 4.5)

Komentarze

  1. czyli 13 uci nie istnieje?

    dodam jeszcze ze sprawdzilem podobno swietnego houdini 1.5a T3 przeciwko zwyklemu 1.5a i wyszlo mi zupelnie inaczej niz czytalem na foruach. 1.5a wygral 10.5-0.5 z 1.5a T3!! gdy zobaczylem ten wynik przerwalem mecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie istnieje Fritz 13 UCI. to był mój błąd bo nie chciało mi się sprawdzać kodu.
    Co do Houdini - wersja lekko podrasowana 1.3 (czyli Tactico) wcale nie jest gorszy od 1.5

    OdpowiedzUsuń
  3. panie Jurku,z dostępnych programów szachowych, który by pan polecił, dodam że posiadam Fritza13 lecz nie jestem nazbyt zadowolony, lub źle mam ułożony program-skonfigurowany.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Popularne posty z tego bloga

Debiuty dla atakującego zawodnika: Gambit Peruwiański

Houdini 3 gra naprawdę dobrze !