Mecz Houdini - Critter złożony ze 100 partii
Mecz Critter-Houdini 10-12.04.2012
R | Engine | Score | Ho |
---|---|---|---|
1 | Houdini 2.0 Pro | 52.0 |
½10½011½1½½001½0½½0½½½1½½1½½11½0111010½½½01½010100
½10½½½½½0½½1½1½1½½½½½½11½0½1110½010½½½1½½00½½½½½0½
|
2 | Critter 1.4 | 48.0 |
½01½100½0½½110½1½½1½½½0½½0½½00½1000101½½½10½101011
½01½½½½½1½½0½0½0½½½½½½00½1½0001½101½½½0½½11½½½½½1½
|
100 games played / Tournament finished
Level: P 5' system: Windows XP Home 32 bit Table created with: Arena 3.0
Mecz zakończył się zwycięstwem komercyjnego silnika Houdini. Ale ...
Wybrane tempo gry pokazało, że Crtitter słabiej sobie radzi w sytuacjach, gdzie ma mało czasu do namysłu, po prostu słabo gospodaruje czasem. Oczywiście nie jest to wina Houdini, który doskonale rozgrywał równe lub gorsze pozycje w sytuacji, gdy do końca partii pozostawały sekundy.
Nie miałem czasu obserwować wszystkich partii, ale np. w jednej Critter przegrał pozycję (i to nie na czas) gdzie miał K+W +G a Houdini miał tylko K+W.Czas 2sek Critter a 6 Houdini - szok.
Zaobserwowałem również, że w lepszych (a może nawet wygranych) pozycjach z uwagi na słaby czas Critter tylko remisował.
Dlatego puściłem dzisiaj mecz złożony z 24 partii tempem 25 minut na partię plus 5 sekundowy bonus za wykonany ruch. Wyniki i partie będę zamieszczał na bieżąco.
może to zmieni wersja 1.5 za niedługo.
OdpowiedzUsuńPotwierdzam obserwacje dot. "niedoczasów" w silniku Critter 1.4. W szybkich turniejach u mnie też wypadał słabo, ale na dłuższym dystansie już 1-2 m-c.
OdpowiedzUsuń