środa, 22 lutego 2012

Szachista Zeno

Wpadło mi ostatnio w ręce opowiadanie Charlesa Harnessa, amerykańskiego pisarza science fiction pod tytułem "Szachista Zeno".
Już pierwszy akapit brzmi interesująco:

 "Nie chciałbym być źle zrozumianym. Wcale nie uważam, że każdy, kto gra w szachy, musi mieć bzika. Natomiast szachiści grający stale i regularnie, powiedziałbym, nałogowo, reagują w życiu inaczej niż zwykli ludzie. 
Wiem coś na ten temat, ponieważ w swoim czasie byłem skarbnikiem Klubu Sza­chowego w naszym mieście. "

Rzeczywiście autor opisuje całą masę dziwaków grających w szachy w pewnym szachowym klubie. Postacie te są trochę karykaturalne, przypominają odbicia z w sali krzywych luster w Wesołym Miasteczku.
Ale przeczytać warto !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Szybki dostęp do około 3000 tysięcy silników szachowych

Niestety, dropbox generuje tak duży ruch, że przez chwilę zawiesili moje konto. W związku z tym będę umieszczał pliki na serwerze rapidu. Trzeba będzie poczekać :( Jeśli ktoś nie chce czekać wystarczy wpłacić przez PayPal równowartość 6$ podać swój adres email a otrzyma dostęp do folderu zawierające wszystkie silniki, które mam w kolekcji. Poniżej przycisk do PayPal