Testy kompilacji silnika Stockfish 120909 są obiecujące


Test Stockfish 120909 13.09.2012
REngineScoreStSt
1Stockfish 120909 x646.0/10***====0111==
2Stockfish 2.2.2 x64 4.0/10====1000==***

Level: Blitz 5/0   Hardware: Pentium(R) Dual-Core CPU T4300 @ 2.10GHz z 4,0 GB pamiêci
Operating system: Windows 7 Home Premium Home Edition (Build 7600) 64 bit
PGN File download   Table created with: Arena 3.0

Wersja "oryginalna" przegrała z najnowszą kompilacją pochodzącą z dnia 9 września 2012. Co prawda partii mało, ale jakiś pogląd można sobie wyrobić.

Komentarze

  1. dziekuje Panie Jurku kazdy Pana wklad doceniamy mj houdini 3 bedzie gral lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam male pytanka partie rozgrywane ludzi i moje z enginem moge przegladac a to c pobralem wszystko z nimi ok wchodza laduja sie do programu ale niemoge ich przegladac na szachownicy czy ktos wie oco chodzi?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sobie wgrałem i wszystko się pięknie przegląda.Na Arenie albo Lusaschess-do wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, sprawdzałem, wszystko działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Łukaszu szanowny-pliki nie rozpakowane- nie będą się przeglądać-nawet sam wielki magik Houdini nie da rady!

    OdpowiedzUsuń
  6. nierozumiecie ja mam fritza 11 interfejs i te partie nie sa do odczytu ale sa w bazie danych wczesniejsze wstawki z partiami moglem przegladac nie twierdze ze sa zle uwazam wlasnie ze to niulans i tak program je wykozystuje gdyby bylo cos nie tak to nawet bym niemogl wgrac w program.spytalem z ciekawosci.dziekuje za takie wstawki Panie Jurku i czekam na kolejne bardzo mile widziane.to swietny pomysl ze Pan daje takie partyjki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Popularne posty z tego bloga

Debiuty dla atakującego zawodnika: Gambit Peruwiański

Houdini 3 gra naprawdę dobrze !