sobota, 28 lipca 2012

Kolejny turniej systemem szwajcarskim wygrywa Strelka 5.5

JCR Ranking tournament Swiss 2012.07.25 - 2012.07.28

PlayerScore(Tie)1234567
1:Strelka 5.55.5 / 725.08b+3b=7w+10b+2w+5b=4b=
2:Houdini 1.5a w325.0 / 725.59w+7b=10b=3w+1b-4w+5b+
3:Critter 1.6a 32-bit4.5 / 726.04b=1w=8w+2b-9w+6w=11b+
4:RobboLito 0.10 SMP w323.5 / 727.03w=8b=5b=7w=10b+2b-1w=
5:DeepSaros ver.3.23.5 / 725.56b+10w-4w=12b+7b=1w=2w-
6:Rybka 4.1 w323.5 / 722.05w-12b=11w+9w-8b=3b=7b+
7:IvanHoe 9.46b w323.0 / 726.012b+2w=1b-4b=5w=11w=6w-
8:Gull II beta23.0 / 725.01w-4w=3b-11b=6w=12b=9w+
9:Komodo 5 32-bit3.0 / 723.52b-11w=12w=6b+3b-10w+8b-
10HIARCS WCSC 20112.5 / 725.511b+5b+2w=1w-4w-9b-12w-
11Vitruvius 1.12c.HEM_x322.5 / 722.010w-9b=6b-8w=12w+7b=3w-
12Fritz 132.5 / 721.07w-6w=9b=5w-11b-8w=10b+

42 games download (+11 =18 -13), Time 10' + 5", Windows XP 32bit, Table created Scid vs PC

12 komentarzy:

  1. stelka 5.5 wiem ze jest taki dobry ale żeby aż tak to nie wiedziałem tez jest dobrym silnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Można polemizować z systemem szwajcarskim.Decyduje czynnik losowy,i bardzo ważna ostatnia runda,mozna przegrać z silnym i nadrobić stratę ze słabym .W systemie kołowym jest więcej gier

    OdpowiedzUsuń
  3. Andrzej Opole29 lipca 2012 21:11

    Poddałem tuningowi program Houdini 1.5a x32 i zmieniłem nazwę na Houdini 1.5ab-TUNE, zrobiłem pojedynek z nietuningowanym.Tuningowany wygrał 7:3
    Houdini 1.5a-Houdini 1.5ab Tune-1 pos 17 sek-PIII-2x1000 Mhz

    Rank Silnik Punkty Ho Ho S-B
    1 Houdini_15ab_w32-TUNE 7,0/10 · ·· ·· ·· ·· =1=1=1110= 21,00
    2 Houdini_15a_w32 3,0/10 =0=0=0001= · ·· ·· ·· ·· 21,00


    10 z 12111 rozegranych gier
    Start turnieju: 2012.07.28, 19:13:19
    Ostatnie uaktualnienie: 2012.07.29, 20:55:17
    Miejsce/ Kraj: AN1A, Poland
    Level: 17 Sekundy
    Hardware: Dual Intel 1002 MHz z 511 MB pamiêci
    System operacyjny: Microsoft Windows XP Professional Dodatek Service Pack 2 (Build 2600)
    Plik PGN: Houdini 1.5a-Houdini 1.5ab Tune-1 pos 17 sek-PIII-2x1000 Mhz.pgn
    Tabela utworzona z: Arena 1.1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak by się sprawdził z Critterem 1.6a?

    OdpowiedzUsuń
  5. Andrzej Opole31 lipca 2012 01:43

    Critter 1.6a x32 ,wygrał 7:6, z Houdini 1.5a x32 podrasowanym ,pewnym programikiem.
    Houdini 1.5a x64(nie podrasowany)- Houdini 2.0c Pr0(pirat), Houdini 15a , wygrał 6:4
    Houdini 2.0c Pro x64 - Houdini 2.0c x64, wynik 5.5-4.5,dla Pro.
    Houdini 2.0b x64 - Houdini 2.0c x64, wynik,remis 5.5-5.5
    Houdini 2.0c Pro x64 - Houdini 2.0b x64,wynik:7.5-2.5
    Houdini 1.5ab Tune-1Critter 1.6a x32(001)- pos 17 sek-PIII-2x1000 Mhz

    Rank Silnik Punkty Cr Ho S-B
    1 Critter_1.6a_32bit [001] 7,0/13 ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ===1=0=0=1=1= 42,00
    2 Houdini_15ab_w32-TUNE 6,0/13 ===0=1=1=0=0= ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ 42,00


    13 z 12111 rozegranych gier
    Start turnieju: 2012.07.30, 19:04:00
    Ostatnie uaktualnienie: 2012.07.31, 00:41:32
    Miejsce/ Kraj: AN1A, Poland
    Level: 17 Sekundy
    Hardware: Dual Intel 1002 MHz z 511 MB pamiêci
    System operacyjny: Microsoft Windows XP Professional Dodatek Service Pack 2 (Build 2600)
    Plik PGN: Houdini 1.5ab Tune-1Critter 1.6a x32(001)- pos 17 sek-PIII-2x1000 Mhz.pgn
    Tabela utworzona z: Arena 1.1

    OdpowiedzUsuń
  6. słuchajcie tylko wieczna analiza daje glebie 60 lub 50 głębi wariantów i Houdini 2.0c przekręcił Critter 1.6a na figurę to już coś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Andrzej Opole31 lipca 2012 19:47

    Houdini 2.0c x64 -Houdini 2.0c x64,wynik 521.5:501.5.
    Jednego oznaczyłem 2.0 cb (dla rozróżnienia)
    Houdini 2.0cx64-Houdini 2.0cbx64-1pos 6 sek.Dell 1900 Mhz,bez book
    Houdini 2.0cx64-Houdini 2.0cbx64-1pos 6 sek.Dell 1900 Mhz,bez book

    Rank Silnik Autor Punkty Ho Ho S-B
    1 Houdini 2.0c x64 521.5/1023 ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ 1==10=0===0==100=1=10111=1010101=1=101==0101010=111101010=01==0=0101010101=00001=10=0=0101=00101=10001==0=01=10=01===11101==1001010100=====1=0===0=1===01==0=111001010=1=====110==1===0010=0111=1=1=0==01=1===0====0=0=1101==0111==01=1=11=0101==110=0===0101=1=101==01010==1====0=0=0=0101=0=0==0==1010=====1=0=======01=1=01101==0==1======0=11=10=1=0=1101011===1===0=0==1==0=1=11======1=0===0=0111=101==0101====110==1=1=1=101=1==0=01010=1===0101===1=10=010===110===000==1011=1=0===00==01=11=1101=10==0==0=010101=10=1=0=01010=01010=01=1010=0=01===1010=01=10=11=1010=0=01010101=10=0==10=0==101=1==01==00=1===10=01====10010=01=11===0==1===10=0111=111=1=111011=010111010=0101==0111=10====11001010001010=0=01011==1===101==00=1=10==00=1=0==1=1==0=0==1=1000=01==11=1=1=1010=1=010====10==0==010=010===00==1=01===11=0=011==111=101=11101===1==011=01====00110=0111=1=101=1=10==10===0=====01==011=0==10=11=10=====0=010===0=====0===0==0000101=10=010==0==0=0=010=000=0=00=1=100=001==0=====0==1==01010=00===0=10==0=101=00100=1=====1===1=10=1==1 261532.30
    2 Houdini 2.0cb x64 501.5/1023 0

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wieczna analiza (która nic nie daje)-tyko "scinanie "algorytmow u nasady ,bez dokładnego przeszukiwania całego drzewa.Na tym polega ta sztuka!Dokładna wieczna analiza tak iej ilosci wariantow dałaby silnikowi najwyżej 2400 ELO!!! To już było przerabiane dawno,dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Houdini15ax64-TUNE(podrasowany programem) - Critter 16a x64-Dell-17 sek-pos.
    remis 14:14.
    Houdini 2.0c x64-Houdini 2.0c x64,7 sek na 1 pos.P0nad 100O Parti.
    wwynik 521.5-501.5.
    Siła programu jednakowa,a wynik różny,czyli o wygranej decydują też inne czynnnikii,jakie?

    Houdini15ax64-TUNE & Critter 16a x64-Dell-17 sek-pos.

    Pozycja Silnik Punkty Ho Cr S-B
    1 Houdini_15a_x64-TUNE 14.0/28 ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇ ================10========== 196.00
    1 Critter_1.6a_64bit 14.0/28 ================01========== ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇ 196.00


    28 z 12111 partii rozegranych

    Poczštek turnieju: 2012.07.30, 17:36:40
    Ostatnio zaktualizowano: 2012.08.02, 02:34:04
    Miejsce/ Kraj: AN2, United States
    Poziom: 17 Sekundy
    Sprzêt komputerowy: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual-Core Processor TK-57 1900 MHz with 0.9 GB Memory
    System operacyjny: Microsoft Windows XP 64 Bit Professional Service Pack 2 (Build 3790)
    Plik PGN: Houdini15ax64-TUNE & Critter 16a x64-Dell-17 sek-pos..pgn
    Tabela utworzona z: Arena 3.0
    Houdini 2.0cx64-Houdini 2.0cbx64-1pos 6 sek.Dell 1900 Mhz,bez book

    Rank Silnik Autor Punkty Ho Ho S-B
    1 Houdini 2.0c x64 521.5/1023 ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ 1==10=0===0==100=1=10111=1010101=1=101==0101010=111101010=01==0=0101010101=00001=10=0=0101=00101=10001==0=01=10=01===11101==1001010100=====1=0===0=1===01==0=111001010=1=====110==1===0010=0111=1=1=0==01=1===0====0=0=1101==0111==01=1=11=0101==110=0===0101=1=101==01010==1====0=0=0=0101=0=0==0==1010=====1=0=======01=1=01101==0==1======0=11=10=1=0=1101011===1===0=0==1==0=1=11======1=0===0=0111=101==0101====110==1=1=1=101=1==0=01010=1===0101===1=10=010===110===000==1011=1=0===00==01=11=1101=10==0==0=010101=10=1=0=01010=01010=01=1010=0=01===1010=01=10=11=1010=0=01010101=10=0==10=0==101=1==01==00=1===10=01====10010=01=11===0==1===10=0111=111=1=111011=010111010=0101==0111=10====11001010001010=0=01011==1===101==00=1=10==00=1=0==1=1==0=0==1=1000=01==11=1=1=1010=1=010====10==0==010=010===00==1=01===11=0=011==111=101=11101===1==011=01====00110=0111=1=101=1=10==10===0=====01==011=0==10=11=10=====0=010===0=====0===0==0000101=10=010==0==0=0=010=000=0=00=1=100=001==0=====0==1==01010=00===0=10==0=101=00100=1=====1===1=10=1==1 261532.30
    2 Houdini 2.0cb x64 501.5/1023
    Andrzej Opole

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie zawsze wygrywa Critter 1.6a z Houdini 1.5a.Rożnicą 3,4 pkt.Testy na rożnym sprzęcie.Zawsze po 20 partii,w różnym okresie czasu.Powtarzam-ZAWSZE wygrywa Critter 1.6a.

    OdpowiedzUsuń
  11. Strelka nie miała prawa tego wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Critter 1.6a ani razu nie wygrał z podrasowanym Houdinim 2.0c Pro.
    Wynik, 8:4 dla Houdiniego.
    Houdini 2.0c Pro w32-TUNE [00-1Critter 1.6a x32(001)- pos 17 sek-PIII-2x1000 Mhz

    Rank Silnik Punkty Ho Cr S-B
    1 Houdini 2.0c Pro w32-TUNE [001] 8,0/12 ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇ =1====1==1=1 32,00
    2 Critter_1.6a_32bit [001] 4,0/12 =0====0==0=0 ˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇˇ ˇ 32,00


    12 z 12111 rozegranych gier
    Start turnieju: 2012.08.02, 18:34:07
    Ostatnie uaktualnienie: 2012.08.03, 00:26:16
    Miejsce/ Kraj: AN1A, Poland
    Level: 17 Sekundy
    Hardware: Dual Intel 1002 MHz z 511 MB pamiêci
    System operacyjny: Microsoft Windows XP Professional Dodatek Service Pack 2 (Build 2600)
    Plik PGN: Houdini 1.5ab Tune-1Critter 1.6a x32(001)- pos 17 sek-PIII-2x1000 Mhz.pgn
    Tabela utworzona z: Arena 1.1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Szybki dostęp do około 3000 tysięcy silników szachowych

Niestety, dropbox generuje tak duży ruch, że przez chwilę zawiesili moje konto. W związku z tym będę umieszczał pliki na serwerze rapidu. Trzeba będzie poczekać :( Jeśli ktoś nie chce czekać wystarczy wpłacić przez PayPal równowartość 6$ podać swój adres email a otrzyma dostęp do folderu zawierające wszystkie silniki, które mam w kolekcji. Poniżej przycisk do PayPal