poniedziałek, 9 lipca 2012

Turniej najlepszych silników rankingu JCR. Runda pierwsza

 Top10 JCR (Jurek Chess Ranking) - runda 01.

Start turnieju nieoczekiwany - Houdini 2.0b na razie na ostatnim miejscu. Zwraca uwagę wynik silnika DeepSaros 2.3hT, który nie przegrał żadnej partii (choć wygrał tylko jedną).


45 of 450 games played Level: Blitz 3/1
Hardware: Intel(R) Celeron(R) D CPU 3.46GHz 3467 MHz with 2,0 GB Memory
Operating system: Microsoft Windows XP Home Edition Dodatek Service Pack 2 (Build 2600) 32 bit

6 komentarzy:

  1. Ja też robiłem testy ,i u mnie Critter 1.6a nie przegrał ani razu.Robiłem serie po 20 partii z różnymi Houdini,Strełka 5.1,5.5,Tankist,Ivanhoe.,Stockfish.Najbliżej remisu był.... jego młodszy brat Critter1.6

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Jurek Witam!!!
    Mam jedną drobna uwagę co do testów Houdiniego z innymi silnikami na tym sprzęcie
    o którym piszesz wersja pro. dla parametrów tego sprzętu jest najsłabsza. , i nic w tym dziwnego powtórz test z Houdini 2.0b ( Versja bez pro czyli standart i kolejność będzie odwrotna co do tego silnika. Moim zdaniem Ver. H2.0b.dla procesorów do 4 rdzeni jest najsilniesza . Sprawdzone wielokrotnie.Ciekawy jestem twojego test z Ver. H2.0b. Pozdrawiam !!! Mariusz.Ś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Mariusz,
    Masz rację, gadaliśmy już o tym, ale tak mi się puściło i dokończę już turniej do 10 rundy a później rzeczywiście dam wersję standard.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak zmieniłem zdanie, rozegrałem tylko 1 rundę - zmienię Houdiniego na wersję standard, to tylko 10 partii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też gdzieś czytałem że Hudy podobno jest mocny na wielu rdzeniach(8?),i co najmniej 8 RAM,ale ja na takim sprzęcie nie robiłem testów i głowy za to nie dam...Marek.

    OdpowiedzUsuń
  6. wiedzialem ze zaden silnik niema polotu do Hudinieg 2.0c bo to specjalistyczny silnik wykozystuje wiele rdzeni a co zatym idzie moc obliczeniowa.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Szybki dostęp do około 3000 tysięcy silników szachowych

Niestety, dropbox generuje tak duży ruch, że przez chwilę zawiesili moje konto. W związku z tym będę umieszczał pliki na serwerze rapidu. Trzeba będzie poczekać :( Jeśli ktoś nie chce czekać wystarczy wpłacić przez PayPal równowartość 6$ podać swój adres email a otrzyma dostęp do folderu zawierające wszystkie silniki, które mam w kolekcji. Poniżej przycisk do PayPal