niedziela, 24 lutego 2013

Świetnie grają Polacy na turnieju w Reykjaviku

Grzegorz Gajewski podczas turnieju w Malborku
Miałem przyjemność gościć kilkukrotnie Grzegorza Gajewskiego na turniejach w Malborku.
Kulturalny, dobrze ułożony młody człowiek.

Mówił mi, że ma pecha do turniejów w Malborku, bo jakoś nie może ich wygrać (co świadczy o poziomie zawodów -:))
W Islandii jednak nie miał dziś pecha, pokonał Maxime Vachier-Lagrave i zajmuje dzielone 1-3miejsce !

Z kolei Marcin Dziuba do Malborka pecha nie ma, bo wygrał Turniej na Zamku w 2012 roku i w 7 rundzie w Reykjaviku też zwyciężył i jest 6.

Jeśli dodam, że Bartosz Soćko również grywał w organizowanym przeze mnie turnieju to czytelnicy mogą się domyśleć, że w 7 rundzie też nie przegrał -:)
I rzeczywiście, padł remis a jego przeciwnikiem był arcymistrz z Chin Xiu Deshun.
Strona turnieju



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za dodanie komentarza. Jeśli nie będzie zawierał wulgaryzmów lub słów obraźliwych zostanie wkrótce opublikowany.
Jurek

Szybki dostęp do około 3000 tysięcy silników szachowych

Niestety, dropbox generuje tak duży ruch, że przez chwilę zawiesili moje konto. W związku z tym będę umieszczał pliki na serwerze rapidu. Trzeba będzie poczekać :( Jeśli ktoś nie chce czekać wystarczy wpłacić przez PayPal równowartość 6$ podać swój adres email a otrzyma dostęp do folderu zawierające wszystkie silniki, które mam w kolekcji. Poniżej przycisk do PayPal